Do políčka termín zadávejte vždy den, kdy musíme nejpozději odeslat zakázku z laboratoře.
Termín tedy neznamená den, kdy máte pacienta objednaného.
V Brně rozvážíme osobně, do většiny mimobrněnských ordinací posíláme zakázky Transmedem.
Trasmed do většiny ordinací zajíždí ihned další den ráno po odeslání z laboratoře.
Jsou i ordinace, kam Transmed přijíždí až okolo poledne, nebo někde na Slovensku až za dva dny.
Vyzkoušejte, jak to funguje u vás a podle toho pacienty objednávajte.
V detailu zakázky může zubní lékař přímo komunikovat s hlavním zubním technikem zakázky i s CAD technikem. Slovně nebo i pomocí fotografií. Může nahrát více fotografií najednou. O novém komentáři vás informuje notifikace.
TIP: Uložte si aplikaci MyDentLab na plochu vašeho mobilního telefonu, pomocí QR kódu na dodacím listu otevřte kartu pacienta, v komentáři vyberte "Přidat fotky", na mobilu vyberte "Pořídit snímek", vyfot'te pacienta a uložte fotku přímo do karty pacienta.
Každý lékař má nastavený způsob vyzvednutí klasických otisků v ordinaci podle adresy ordinace. Aktálně máme 2 možnosti:
TIP: zjistěte si u kurýra standardní čas jeho příchodu do ordinace. Poté plánujte otiskování tak, abyste mohli zadávat zakázky den před otiskováním a kurýr vyzvedával otisky stejný den po jejich sejmutí.
Každá zakázka může mít 10 různých stavů. Máte přesnou informaci v jakém je stavu.
Ordinace může měnit pouze jeden stav zakázky:
Pokud je zakázka ve stavu "Zkouška v ordinaci" můžete jí přesunout do stavu " K vyzvednutí v ordinaci".
Moc prosím všechny lékaře o hodnocení zakázek. Hodnocení vám nebo sestřičce zabere pár sekund, ale v budoucnu může ušetřit minuty až hodiny vašeho času při odevzdávání přesnějších zubních náhrad. Můžete hodnotit všechny dokončené zakázky za poslední dva týdny v menu "Hodnocení", nebo jakoukoli vaši dokončenou zakázku v menu "Zakázky"
Kliknutím na zelený zub přímo vyberete, že vše bylo OK.
Klikem na červený zub otevřete předvyplněné hodnocení 5 různých parametrů. Vyberte jeden nebo více parametrů, které nebyly dokonalé, upravíte a uložíte.
KAŽDÝ TECHNIK vidí v detailu pacienta přesnou statistiku vašeho hodnocení, stejně jako jí vidíte i vy. Všichni vidíme kolik zakázek jste hodnotili a jak je tedy vaše hodnocení relevantní. Pokud tedy opravdu zakázky hodnotíte a vyšší procento vašich zakázek je například vysokých do skusu, zubní technik se bude snažit vytvořit více prostoru do skusu.
Vedoucí laboratoře, úsekový technici i všichni technici si můžou ve svém účtu kontrolovat hodnocení od všech lékařů, nebo si naopak filtrovat pouze hodnocení konkrétního lékaře. Můžeme si i filtrovat hodnocení konkrétních lékařů napříč všemi techniky.
Funkce hodnocení je velmi užitečná. Je to jeden z nástrojů, který sledujeme a který nám pomáhá neustále zvyšovat kvalitu a přesnost zubních náhrad. Před 4 lety, když jsme tuto funkci zavedli, měli někteří lékaři až 20% zakázek vysokých do skusu. Nyní 20.2.2022, je za posledních 12 měsíců hodnoceno 1 926 zakázek z celkových 13 047 zakázek. A parametr "Výška do skusu - Vysoká" - je stále nejčastější chybou. Její hodnota napříč celou laboratoří je nyní pouze 5,3%. Možná i díky této funkci je tam výrazné zlepšení. Ale pořád je co zlepšovat.
Aplikaci vyvíjím od roku 2017.
Jedním z cílů aplikace je zvyšování kvality zubních náhrad pomocí jednoduché a efektivní komunikace.
Pokud máte nápady jak aplikaci zlepšit, napište mi.