Aplikace MyDentLab

V srpnu 2025 jsme spustili zcela novou verzi 4.0


✨ Vyzkoušejte MyDentLab 4.0

 

Zde si můžete novou verzi vyzkoušet ze všech pohledů:

  • přístup majitele
  • přístup lékaře 🦷
  • přístup technika

Přepínání profilů
Mezi jednotlivými profily se můžete přepínat v pravém horním rohu, v černé liště.

 


Vyzkoušejte si práci s aplikací naplno – můžete vytvářet a přesouvat zakázky, měnit barevné nastavení aplikace 🎨, psát komentáře, nastavovat ceník i uživatele, pracovat se skladem 📦 a mnoho dalšího.
Jednoduše téměř vše, co aplikace umí.



Nejdůležitější funkce aplikace MyDentLab


Vytvoření zakázky zůstalo jednoduché - přidali jsme několik vylepšení 💪
 

  • Funkce "Nabízet jako další" - při zadávání první položky se nenabízí produkty, které se samostatně nikdy nezadávají.
  • Funkce "Nabízet k položkám" - při zadávání další položky se naopak jako první nabídne relevantní mezičlen nebo další možné související položky.
  • "Vyzvednout otisky v ordinaci" - Před výběr termínu, při zadání zakázky, přibylo zaškrtávánko, které nahrazuje výběr mezi fyzickou nebo digitální zakázkou. 
  • Pokud má lékař nastavnou dopravu pomocí Zaslat.cz,  systém pozná, jestli už je kurýr objednán a oznámí to.
  • Na konci stránky je nově souhrná cena včetně všech příplatků a slev.

 

Nová tlačítka "Vybrat datum vyzvednutí" a "Doupravit"

Lékaři ve stavu Zkouška v ordinaci najdou tlačítko "Vybrat datum vyzvednutí" a v dokončené zakázce  tlačítko "Doupravit". Po měsíci od dokončení zakázky se tlačítko doupravit automaticky změní na "Reklamovat". Kliknutím na tyto tlačítka se zakázka přesune do stavu "Vyzvednout v ordinaci". Lékařům, kteří mají nastavené Zaslat.cz,  se kliknutím na toto tlačítko otevře výběr data, kdy má kurýr poštovní společnosti vyzvednout balíček v ordinaci.

Nově má laboratoř propojením aplikace Zaslat.cz možnost nastavit individuálně každému lékaři jednu z variant:  PPL, DPD, GLS a GLS SK

 

Vylepšená funkce "Hodnocení"

Tuto funkci jsme opravdu vymazlili 💪.  Hodnotíme jenom položky, u kterých to dává smysl, tedy pouze fixní nebo snímatelné náhrady. V detailu zakázky bude vždy vypíchnutá pouze ta nejdůležitější informace - výsledek hodnocení, tak aby technik měl ihned na očích na co se má soustředit. Máme rozdílné parametry hodnocení na fixní nebo snímatelné náhrady ✅.

 

Možnost úpravy ceny v detailu zakázky

Přímo v zakázce můžete upravit cenu, přidat slevu nebo příplatek.

 

Nový box "Preference lékaře"

Zde budou uvedeny specifické požadavky/preference lékaře pro všechny techniky. Box bude viditelný i pro lékaře, který tak bude mít na očích svoje preference a v případě potřeby dá technikům v laboratoři pokyn k upravení jeho preferencí. Lékař je sám nemá možnost nastavovat.

 

Parametry Exocadu

Občas se stane, že práce, které lékař rok nasazoval bez problémů, najednou nesedí. Proto jsme vytvořili funkci "Parametry Exocadu". Pokud 3x po sobě lékař ohodnotí některý parametr fixní náhrady ve funkci "Hodnocení" negativně, systém ho vyzve k úpravě parametrů exocadu. Možnost upravit parametry bude mít lékař vždy, nejenom po trojnásobném negativním hodnocení.  S touto funkcí je však potřeba pracovat opatrně. Je na každé zubní laboratoři, jak bude svoje lékaře o této možnosti informovat a jak bude s touto funkcí pracovat. 

 

Přehled zakázek

V  seznamu zakázek najdete jméno pacienta, termín, stav zakázky, jména obou techniků a jejich telefonní čísla, informaci o nepřečteném komentáři a výzvu k hodnocení. Při zobrazení seznamu na mobilu lékaři  techniky rovnou můžou vytočit📲 - myšleno jejich telefonní čísla 😁😁😀

 

Mobilní zobrazení

Velký důraz jsme kladli na mobilní zobrazení - jeho přehlednost a jednoduchost. Všem doporučujeme aplikaci nastavit na plochu svého mobilu. POZOR - není to klasická aplikace, kterou najdete na App Store nebo na Google. Musíte si otevřít přihlašovací stránku aplikace a podle varianty vašeho telefonu najít funkci "Uložit na plochu".  Aplikace MyDentLab se na mobilu chová jako klasická mobilní aplikace. 


Cena pronájmu aplikace


Máme 6 cenových plánů podle počtu uživatelů v zubní laboratoři.
Zubní lékaři mají přístup zdarma, jejich počet je neomezen a nastavuje jim přístup jejich laboratoř.

 

Cenové plány:

1 technik €30 / měsíčně
2 - 3 technici €60 / měsíčně
4 - 7 techniků €120 / měsíčně
8 - 12 techniků €200 / měsíčně
12 - 20 techniků €300 / měsíčně
Neomezený počet techniků €400 / měsíčně

 


Hlavní novinky v aplikaci

Vytvoření zakázky zůstalo jednoduché - přidali jsme několik vylepšení 💪
 

  • Funkce "Nabízet jako další" - při zadávání první položky se nenabízí produkty, které se samostatně nikdy nezadávají.
  • Funkce "Nabízet k položkám" - při zadávání další položky se naopak jako první nabídne relevantní mezičlen nebo další možné související položky.
  • "Vyzvednout otisky v ordinaci" - Před výběr termínu, při zadání zakázky, přibylo zaškrtávánko, které nahrazuje výběr mezi fyzickou nebo digitální zakázkou. 
  • Pokud má lékař nastavnou dopravu pomocí Zaslat.cz,  systém pozná, jestli už je kurýr objednán a oznámí to.
  • Na konci stránky je nově souhrná cena včetně všech příplatků a slev.

 

Nová tlačítka "Vybrat datum vyzvednutí" a "Doupravit"

Lékaři ve stavu Zkouška v ordinaci najdou tlačítko "Vybrat datum vyzvednutí" a v dokončené zakázce  tlačítko "Doupravit". Po měsíci od dokončení zakázky se tlačítko doupravit automaticky změní na "Reklamovat". Kliknutím na tyto tlačítka se zakázka přesune do stavu "Vyzvednout v ordinaci". Lékařům, kteří mají nastavené Zaslat.cz,  se kliknutím na toto tlačítko otevře výběr data, kdy má kurýr poštovní společnosti vyzvednout balíček v ordinaci.

Nově má laboratoř propojením aplikace Zaslat.cz možnost nastavit individuálně každému lékaři jednu z variant:  PPL, DPD, GLS a GLS SK

 

Vylepšená funkce "Hodnocení"

Tuto funkci jsme opravdu vymazlili 💪.  Hodnotíme jenom položky, u kterých to dává smysl, tedy pouze fixní nebo snímatelné náhrady. V detailu zakázky bude vždy vypíchnutá pouze ta nejdůležitější informace - výsledek hodnocení, tak aby technik měl ihned na očích na co se má soustředit. Máme rozdílné parametry hodnocení na fixní nebo snímatelné náhrady ✅.

 

Možnost úpravy ceny v detailu zakázky

Přímo v zakázce můžete upravit cenu, přidat slevu nebo příplatek.

 

Nový box "Preference lékaře"

Zde budou uvedeny specifické požadavky/preference lékaře pro všechny techniky. Box bude viditelný i pro lékaře, který tak bude mít na očích svoje preference a v případě potřeby dá technikům v laboratoři pokyn k upravení jeho preferencí. Lékař je sám nemá možnost nastavovat.

 

Parametry Exocadu

Občas se stane, že práce, které lékař rok nasazoval bez problémů, najednou nesedí. Proto jsme vytvořili funkci "Parametry Exocadu". Pokud 3x po sobě lékař ohodnotí některý parametr fixní náhrady ve funkci "Hodnocení" negativně, systém ho vyzve k úpravě parametrů exocadu. Možnost upravit parametry bude mít lékař vždy, nejenom po trojnásobném negativním hodnocení.  S touto funkcí je však potřeba pracovat opatrně. Je na každé zubní laboratoři, jak bude svoje lékaře o této možnosti informovat a jak bude s touto funkcí pracovat. 

 

Přehled zakázek

V  seznamu zakázek najdete jméno pacienta, termín, stav zakázky, jména obou techniků a jejich telefonní čísla, informaci o nepřečteném komentáři a výzvu k hodnocení. Při zobrazení seznamu na mobilu lékaři  techniky rovnou můžou vytočit📲 - myšleno jejich telefonní čísla 😁😁😀

 

Mobilní zobrazení

Velký důraz jsme kladli na mobilní zobrazení - jeho přehlednost a jednoduchost. Všem doporučujeme aplikaci nastavit na plochu svého mobilu. POZOR - není to klasická aplikace, kterou najdete na App Store nebo na Google. Musíte si otevřít přihlašovací stránku aplikace a podle varianty vašeho telefonu najít funkci "Uložit na plochu".  Aplikace MyDentLab se na mobilu chová jako klasická mobilní aplikace. 


Notifikace pro lékaře

Lékař si nově může sám zvolit, jak chce být informován o novém komentáři v detailu zakázky. Kromě stávajících notifikací v aplikaci bude mít možnost zvolit také SMS nebo email, nebo obojí.

 

Jak fungují SMS notifikace?

Pokud laboratoř povolí SMS notifikace:

  1. Vytvoří si účet v aplikaci  smsbrana.cz a propojí ho s MyDentLab.
  2. Lékař si nastaví SMS jako preferovaný způsob oznámení.
  3. Pokud kdokoli v laboratoři přidá komentář k zakázce, lékaři automaticky přijde SMS zpráva s upozorněním na nový komentář v jeho zakázce.

✅ Notifikace v aplikaci (číslo na zvonečku) zůstanou zachovány vždy.

Navíc je v seznamu zakázek graficky výrazně označen nový komentář, aby technici ani lékaři žádný komentář nepřehlédli. 


Přehledný a efektivní ceník v MyDentLab

Odstranili jsme hlavní nevýhodu MyDentLab verze 3.0, kdy bylo nutné každou položku otevírat, editovat a ukládat samostaně. Díky mnoha vylepšením je práce s ceníkem v MyDentLab rychlá, intuitivní a přehledná.

Hlavní výhody nového ceníku:

  • Jeden centrální ceník - není možné ho celý smazat ani duplikovat. Lze mazat nebo přidávat pouze jednotlivé položky.
  • Přehledné řazení - produkty lze v tabulce snadno řadit.
  • Jednoduchá editace na jedné stránce - veškeré nastavení všech produktů je přehledně viditelné na první pohled. Můžete editovat více položek a uložit nastavení najednou.

 

Struktura ceníku:

  • Základní nastavení – Zde nastavíte Pořadí, ID produktů, Název, Zkrácený název pro mobilní zobrazení a kategorii, což může být zároveň i generická skupina pro MDR.
  • Podstránky – Automaticky přebírají základní nastavení (ID, pořadí, názvy) a umožňují detailní úpravy cen, termínů, mezd, provizí, skladového řízení a vytíženosti.

 

Další funkce:

  • Zákaznické skupiny – můžete vybrat položky, které se budou ukazovat pouze nastaveným skupinám zákazníků. Typicky laboratoře nebo ordinace. 
  • Cenové skupiny – neomezený počet cenových skupin. Přitom přehledně, na jednom místě a v různých měnách. Lékařům můžete nastavit více zákaznických skupin, ale pouze jednu cenovou skupinu.
  • Hlídání unikátnosti kódů – Aplikace automaticky zajišťuje, aby se kódy produktů neduplikovaly.
  • Chytré nabídky produktů – Nastavte, zda se produkt zobrazí vždy, jako viditelný až v dalším kroku, nebo jako související produkt (např. mezičleny)
  • Export ceníku pro lékaře – Každý zákazník si může stáhnout svůj individuální ceník v Excelu, přizpůsobený jeho cenové skupině a měně.

Důraz na přehlednost a jednoduché ovládání


Při návrhu tří základních klíčových obrazovek - Zadání, Detail a Seznam zakázek -  jsme věnovali pozornost každému detailu. Cílem bylo vytvořit rozhraní, které je jednoduché, přehledné a intuitivní.

Rozhraní detailu zakázky navazuje na předchozí verzi, takže přechod na novou verzi je pro uživatele intuitivní. Celé ovládání jsme ještě více zjednodušili a zpřehlednili, aby každodenní práce v aplikaci pro lékaře i technika byla co nejefektivnější.

Hlavní nové funkce

  • Preference lékaře - Nový box v detailu zakázky, který bude viditelný i pro lékaře. Admin zde může nastavit individuální požadavky konkrétního lékaře – mimo Dotazník.
  • Úprava CAD parametrů lékařem - Lékař má nově možnost upravit parametry pro Exocad (nebo jiný CAD software) v případech, kdy není zcela spokojen s přesností fixních náhrad.
  • Přihlášení jedním e-mailem do všech účtů MyDentLab
  • Zcela přepracovaná funkce Hodnocení. 
  • Našeptávání propojených položek při zadávání zakázky.
  • Nastavení položek, která se nabízí pouze až jako další v pořadí.
  • SMS notifikace pro lékaře.
  • Role majitel kliniky.
  • Možnost přímo upravovat cenu zakázky.
  • Automatizace schvalování dovolené a dalších nepřítomností podle minimálního počtu techniků v týmu.
  • Možnost nastavení individuální rychlosti techniků.
  • Zcela nová logika automatického přidělování práce technikům.
  • Nové nastavení odměňování techniků, možnost fixní a hodinové mzdy.
  • Možnost nastavení individuálních provizí, například pro obchodníky.
  • Vylepšený sklad.
  • Vylepšené záznamy o doručení.
  • A mnoho dalších užitečných funkcí, které zjednodušují a automatizují provoz zubní laboratoře.

Automatické propisování materiálů a šarží do zakázek 🐝

 

Nové nařízení (EU) 2017/745 neboli MDR (Medical Devices Regulation) je evropské nařízení o zdravotnických prostředcích, které definuje předpisy a závazné dohody, jež musí všichni výrobci a distributoři dodržovat, aby mohli uvést zdravotnický prostředek (ZP) na evropský trh.

 

Co MDR znamená pro zubní laboratoře?

Zubní technici musejí po dokončení každé jednotlivé korunky sepsat názvy všech cca 15 - 25 materiálů použitých k výrobě, jejich výrobce a šarže.

MDR bylo pro nás impulsem k vytvoření skladu, který nám výrazně zjednodušil práci s evidencí a objednáváním materiálů. Následně jsme propojili sklad s ceníkem a tuto povinnost jsme zcela zautomatizovali ✅

 

Nastavení zabere určitý čas,⏳ výsledkem je však plná automatizace a ušetření času při objednávání materiálu. Zde je stručný návod:

 

1. Sklad 🧰

  • Vytvořte dodavatele - na zadaný email budou chodit objednávky.
  • Vytvořte kategorie - například fixní, snímatelné, pomocné...apod. Podle kategorií můžete vyhledávat položky.
  • Vytvořte skladové karty. Když klesne stav skladu pod nastavené minimální množství, skladová karta se obarví do růžova.

 

2. Práce se skladem 👏

  • Vytvořte příjemky včetně šarží.
  • Technici si sami vytváří požadavky na materiál kliknutím na košík v seznamu skladových karet.
  • V části "Požadavky" klikněte na "Začít vychystávat".  Na řádku jsou všechny informace o počtu položek ve skladu. Pokud by po vyřízení požadavku klesnul stav pod minimální množství, nebo pokud chcete tento produkt doobjednat, musíte napřed kliknout na tlačítko "Doobjednat". Kliknutím na toto tlačítko se vytvoří požadavek na tento materiál v části "Objednávky", /ale ještě se neobjedná/. Napište do políčka nachystaný počet a klikněte na "Nachystat". Po nachystání všech položek klikněte na tlačítko "Dokončit". V tomto okamžiku se přepočítá stav skladu.  Následně se do všech nově vytvořených zakázek, u všech propojených položek v ceníku, budou automaticky propisovat všechny propojené materiály včetně šarží. 

 

3. Propojení skladu a položek v ceníku 💻

  • V ceníku v detailu položky v části "Propojení se skladem",  propojte všechny materiály, ze kterých je zubní náhrada vyrobena. 
  • Použijte ctrl+c a ctrl+v pro snadnější vyhledávání ve skladu.
  • Varianty = barvy. Nabídku variant si tedy aplikace bere z vašeho nastavení barev v hlavnm nastavení aplikace. 
  • Nastavení jedné položky se 16 až 32 variantami zabere klidně i 20 - 40 minut, podle toho jaké barvy používáte a máte nastavené. U dalších položek v ceníku použijte funkci "Kopírovat propojení z jiné položky".
  • Pokud máte více ceníků, doporučuji dokonale nastavit jeden ceník, a ten kopírovat celý a znovu jednodušeji doupravit menší rozdíly mezi ceníky. 

 

4. Objednávání materiálu u dodavatelů

  • Vždy když kliknete v požadavcích na tlačítko "Doobjednat", předpřipraví se objednávka v části "Objednávky produktů". Všechny objednávky se zde člení podle dodavatele.
  • Jakmile kliknete v detailu objednávky na tlačítko "Odeslat objednávku", tak na nastavený e-mail dodavatele odejde e-mailová objednávka s přednastaveným textem a seznamem objednávaných produktů.
  • V seznamu bude uveden název materiálu, evidenční číslo dodavatele, výrobce a objednaný počet.
  • Identifikaci objednavatele /podpis/ v e-mailu si aplikace vezme z hlavního nastavení vašeho účtu v aplikaci MyDentLab, které najdete pod vaším jménem vpravo nahoře. Zkontrolujte jestli máte správně vyplněnou firmu v políčku "Název laboratoře" a email v políčku "E-mail laboratoře".

 

Tipy: ☝🏼

  • Některé produkty, například garnitury zubů a abutmenty mají vždy jinou šarží. U těchto typů materiálů nemá smysl evidovat ve skladu každou jednotlivou variantu. Bylo by to neefektivní. Vytvořte jenom jednu skladovou kartu a místo šarže /která je povinná/ vložte například číslo 1. V detailu zakázky technici poté vždy přepíší číslo 1 tou správnou šarží. 
  • Stejný problém je s výškou disků u zirkonu, pmma nebo kovů. Kdybysme měli kromě barvev kombinovat ještě i výšju disk, bylo by to neefektivní na nastavování a práci se zadáváním tolika variant. Jedno řešení je evidovat pouze najčastější výšku disků, například 16mm, anebo použít stejné řešení jako u zubů a abutmentů. 
  • Šarži můžete evidovat pouze u materiálů, ze kterých je vyrobena zubní náhrada. Pomocné materiály se evidovat nemusí. Protože je políčko šarže povinné pole, vkládejte tam číslo, písmeno nebo nějaký znak podle vašeho uvážení.
  • Ušetřete za materiál. Stáhněte si ze skladu seznam vašich produktů od konkrétního dodavatele a pošlete ho k vypracování cenové nabídky jinému dodavateli. Možná budete překvapeni kolik můžete ušetřit na materiálu.

 

Pokud si nebudete vědět rady, nebo potřebujete něco doplnit volejte podporu 777 553 226