→ Přechod pro účty JS Lab a Dentix proběhl úspěšně ✅ 1. srpna 2025 v 01.00
❗ Vypadá to, že se stala jen jedna zásadní chyba – neproběhla fakturace.
📅 Některé faktury jsme poslali ručně 2.8. a kompletní fakturace proběhne dodatečně 5. 8.
Pokud někdo potřebuje fakturu ihned, napište na sedlacek@jslab.cz a obratem fakturu pošleme.
To, že v aplikaci nenajdete své starší zakázky, však chyba není. Proč? viz článek níže 👇
Kdykoli po přihlášení do staré aplikace MyDentLab - na starý odkaz - budete přesměrováni na novou verzi aplikace - https://beta.mydentlab.com
Lékaři, kteří se takto přihlásí poprvé, projdou uvodním nastavením:
TIP: Lékařům, kteří mají málo zakázek a neotevírají aplikaci každý den, doporučujeme v "Nastavení způsobu komunikace" vybrat možnost posílat upozornění na e-mail nebo zasílání SMS upozornění na každý komentář od zubního technika.
📩 Prvních 20 SMS měsíčně je zdarma – poté bude aplikace automaticky fakturovat 2 Kč za SMS. Proto jsou SMS vhodné pouze pro lékaře, kteří mají málo zakázek.
Původní přihlašovací adresa zůstane funkční pro váš přístup do jiných laboratoří, se kterými spolupracujete a které zároveň používají aplikaci MyDentLab.
Jakmile bude převod do nové verze zahájen i u těchto laboratoří, budete se přihlašovat do všech laboratoří jednotně přes nový odkaz. Budete mezi účty pohodlně přepínat pomocí jednoho přihlášení - ✅ a nejspíš se i podaří abyste byli notifikováni ve zvonečku ze všech vašich účtů.
Seznam aktuálních oprav, které se týkají lékařů:
Máte další návrhy jak aplikaci vylepšit? Napište na sedlacek@jslab.cz
🙏 Prosba → Pokud objevíte jakoukoli závažnou chybu, prosím ihned nás informujte, volejte nebo pište na následující kontakty:
Aplikace MyDentLab 4.0 je zcela nová, nejde o aktualizaci. Je vytvořená na jiné, moderní technologii a se zcela odlišnou logikou vnitřního fungování i nastavení.
🔁 Proto bohužel nelze zakázky ze staré verze převést. Technikům však zůstává přístup ke staré verzi aktivní.
📝 Pokud potřebujete řešit starší zakázku:
📲 Veškerá komunikace nyní probíhá výhradně v nové verzi aplikace.
👨⚕️ Přístup pro lékaře do staré verze jsme zablokovali, aby nedocházelo k omylům při zadávání zakázek.
📁 Do budoucna chceme najít způsob, jak historii zakázek zpřístupnit i pro lékaře alespoň jako jednoduchý seznam, bez možnosti s ním jakkoli pracovat.
Zadávání zakázky
Vyzvednutí otisků v ordinaci
Nově mají mimobrněnští lékaři možnost výběru více dopravních firem na vyzvedávání balíčku z ordinace. Kromě aktuální firmy GLS vám můžeme nastavit i PPL a DPD. Později možná přibude i možnost vyzvednutí balíčku firmou "Moje chytrá distribuce", která vám vozí práce z laboratoře. Tento výběr si nemůžete nastavit sami. Pokud chcete změnit přednastavenou firmu GLS, kontaktujte naši recepci.
Změnili a zjednodušili jsme názvy položek. Zde jsou příklady:
TIP: Při zadávání první položky napište ideálně název materiálu. Vždy se vyfiltrují pouze pilíře a sólo varianty položek z uvedeného materiálu. Ve druhém kroku vám aplikace automaticky nabídne relevantní variantu mezičlenu a případně další možné související položky.
Pokud chcete zadat implantátovou korunku nebo můstek, napište "impla" - a nabídnou se všechny varianty implantátových korunek ze kterých si vyberete vaši požadovanou variantu. V dalším kroku vám aplikace zase nabídne pouze relevantní mezičlen a další související produkty.
Nové tlačítko "Doupravit"
V dokončené zakázce najdete tlačítko "Doupravit". Po měsíci od dokončení zakázky se toto tlačítko automaticky změní na "Reklamovat". Kliknutím na toto tlačítko se zakázka přesune do stavu "Vyzvednout v ordinaci". Mimobrněnským lékařům se kliknutím na toto tlačítko otevře výběr data, kdy má kurýr poštovní společnosti vyzvednout balíček v ordinaci.
Počty kliknutí na tyto tlačítka budeme přesně měřit a vyhodnocovat.
Vylepšená funkce "Hodnocení"
Tuto funkci jsme opravdu vymazlili 💪. Budeme chtít hodnotit jenom ty zakázky, u kterých to dává smysl. V detailu zakázky bude vždy pouze ta nejdůležitější informace - výsledek hodnocení - tak aby technik měl ihned na očích na co se má soustředit. Máme speciální hodnocení na fixní náhrady a nově i na snímatelné náhrady ✅.
Nový box "Preference lékaře"
Zde budou uvedeny specifické požadavky/preference lékaře pro všechny techniky. Box bude viditelný i pro lékaře, který tak bude mít na očích svoje preference a v případě potřeby nám dá pokyn abysme preference upravili.
Občas se stane, že práce, které jste rok nasazovali bez problémů, najednou nesedí. Proto jsme vytvořili funkci "Parametry Exocadu". Pokud 3x po sobě ohodnotíte některý parametr fixní náhrady ve funkci "Hodnocení" negativně, systém vás vyzve k úpravě parametrů exocadu. Tuto možnost budete mít vždy, ne jenom po trojnásobném negativním hodnocení. Je však potřeba s úpravou parametrů pracovat opatrně a neměnit je moc často.
CAD technici vám na požádání vysvětlí jak s tímto nastavením pracujeme 👩🦰 👨🏻
V seznamu zakázek najdete jméno pacienta, termín, stav zakázky, jména obou techniků a jejich telefonní čísla, informaci o nepřečteném komentáři a výzvu k hodnocení.
Při zobrazení seznamu na mobilu rovnou techniky vytočíte📲 - myšleno jejich telefonní čísla - oni se nenechají snadno vytočit 😡 - jsou v JS Lab proto, že jsou ochotní, milí a vstřícní😁😁😀
Velký důraz jsme kladli na mobilní zobrazení - jeho přehlednost a jednoduchost. Všem doporučuji si aplikaci dát na plochu svého mobilu. POZOR - není to klasická aplikace, kterou najdete na App Store nebo na Google. Musíte si otevřít přihlašovací stránku aplikace a podle varianty vašeho telefonu najít funkci "Uložit na plochu".
Následně se naše aplikace bude na mobilu chovat jako klasická mobilní aplikace.