Aplikace MyDentLab 4.0 je vyvinutá zcela od základů na jiné modernější technologii a se zcela odlišnou logikou nastavení. Nejde o aktualizaci, ale o úplně novou aplikaci ✅.
Z tohoto důvodu není možné převádět zakázky ze staré verze. Technicky by to šlo, ale náklady by byly v řádu statisíců korun, což nedává smysl.
Přístup ke staré verzi aplikace zůstane aktivní ještě přibližně rok, včetně všech dat a zakázek. Zároveň připravujeme jednoduchý náhledový seznam starších zakázek, který do nové verze vložíme před kompletním ukončení provozu aktuální verze.
Převedeno bude:
Převedeno nebude:
Pro všechny nové uživatele jsem připravil vzorový ceník, který je plně propojený se skladem a skladovými produkty. Tento ceník výrazně usnadní prvotní nastavení systému – uživatel si jednoduše upraví produkty a skladové karty podle svých potřeb. Noví uživatelé následně přidají techniky a lékaře a začnou aplikaci okamžitě používat bez složitých nastavování.
Zavedení vzorového ceníku nabízíme i stávajícím uživatelům. Doporučuji jej zejména těm, kteří dosud nemají nastavený sklad a jejich ceník není s evidencí skladu propojen (a tím nesplňuje požadavek na MDR šarže).
Ve vzorovém ceníku najdete:
Ukázky vzorového ceníku jsou dostupné na fotografiích zde na stránce dole 👇
Přístup do plné verze se vzorovým ceníkem, kde si budete moci celou aplikace proklikat z pohledu všech rolí sem vložím v průběhu prázdnin. Tato verze bude ve stavu, ve kterém byste jí mohli dostat i vy, pokud nebudete chtít převést váš konkrétní ceník a vyberete si přednastavený ceník.
Před vytvořením vašeho účtu, kde najdete vše výše uvedené, potřebujeme abyste si vybrali ze dvou možných nastavení ceníku:
Chci nahrát vzorový ceník a vzorový sklad
Doporučeno pro uživatele bez skladových produktů.
Získáte plně propojený systém – ceníkové i skladové položky si kompletně upravíte a donastavíte.
Chci nahrát jeden vlastní ceník a skladové produkty
Pokud již máte sklad i ceník propojený, doporučujeme tuto možnost. Je možné převést pouze jeden ceník. Proto si před převodem vyberte, který ceník chcete převést a pojmenujte ho názvem" K Převodu". Po nahrání ceníku do vašeho nového účtu si seřadíte položky podle vás, vytvoříte zkrácené názvy pro lepší přehlednost v seznamu zakázek, vytvoříte cenové a zákaznické skupiny a jejich ceny a přiřadíte je správným lékařům. Nastavíte si dostupnost vašich produktů a další nové funkcionality ceníku.
Dejte mi vědět, kterou variantu preferujete. Rád vám s přechodem pomůžu. Napište mi vaše rozhodnutí na sedlacek@jslab.cz nebo mi kdykoli volejte na 777 553 226 pro více informací.
Po nasazení do JS Lab práce na vývoji zdaleka neskončí. Začnemě vytvářet přehlednou statistiku pro lékaře, techniky, majitele klinik a majitele laboratoří. Budeme měřit téměř vše co jde a má smysl měřit.
1. Výběr termínu převodu
Zvolíte si datum, ke kterému chcete zahájit převod do nové verze aplikace.
2. Výběr varianty nastavení ceníku
Vyberete jednu ze dvou možností, se kterou chcete začít:
3. Založení účtu v nové verzi
Vytvoříme vám přístup do vašeho nového účtu, kde najdete ceník, který jste si vybrali, všechny vaše aktivní techniky a aktivní lékaře a jejich firmy.
4. Vytvoření vlastních účtů v aplikacích Fakturoid, Zaslat a SMS brána
Sami si vytvoříte účty a propojíte externí aplikace které budete chtít používat.
5. Přechodné období pro nastavení
Po vytvoření účtu budete mít přibližně měsíc na nastavení zákaznických a cenových skupin, další nastavení a seznámení se s novým prostředím.
6. Aktivace nového účtu a přesměrování přístupů lékařů
Jakmile budete mít vše připraveno, domluvíme si konkrétní datum a čas, kdy přesměrujeme přístupy vašich lékařů na váš nový účet. Do aktuálního účtu budou mít nadále přístup pouze technici, přístup lékařů bude znemožněn, aby nemohli omylem zadávat zakázky do starého účtu. Sami si deaktivujete i-doklad a Zaslat.cz pokud jste tyto aplikace používali.
7. Zadání probíhajících zakázek
Po přesměrování přístupu lékařů si budete muset ručně zadat všechny aktuální probíhající zakázky do nového účtu. Lékaři po tomto okamžiku budou všechny další zakázky přidávat pouze do nové verze. Dokončené zakázky ve verzi 3 musíte fakturovat ještě ve staré verzi pomocí aplikace i-Doklad. Zakázky dokončené ve verzi 4 už budou fakturované pomocí aplikace fakturoid, pokud si jí propojíte. Pokud nebudete chtít, aby lékařům přišli v jednom měsíci 2 různé faktury, vyberte si datum převodu na přelom měsíce, nebo pacienty fakturované do i-dokladu ručně přidáte do Fakturoidu.
8. Přístup ke starému účtu
Do starému účtu zachováme přístup maximálně 3 roky. Pokusíme se vytvořit jednoduchý seznam zakázek ze starého účtu, který by byl dostupný k nahlédnutí v nové verzi aplikace. Pokud se to stane, podporu staré verze ukončíme dříve.
Zde je informační stránka pro zubní lékaře JS Lab, Dentix a RoyalDent jak konkrétně bude převod probíhat z pohledu zubních lékařů:
Při návrhu tří základních klíčových obrazovek - Zadání, Detail a Seznam zakázek - jsme věnovali pozornost každému detailu. Cílem bylo vytvořit rozhraní, které je jednoduché, přehledné a intuitivní.
Rozhraní detailu zakázky navazuje na předchozí verzi, takže přechod na novou verzi bude pro uživatele plynulý a bez zbytečných komplikací. Celé ovládání jsme navíc ještě zjednodušili a zpřehlednili, aby každodenní práce v aplikaci pro lékaře i technika byla co nejefektivnější.
Hlavní nové funkce
Vytvoření zakázky zůstalo jednoduché - přidali jsme několik vylepšení 💪
Nové tlačítko "Doupravit"
V dokončené zakázce najdete tlačítko "Doupravit". Po měsíci od dokončení zakázky se toto tlačítko automaticky změní na "Reklamovat". Kliknutím na toto tlačítko se zakázka přesune do stavu "Vyzvednout v ordinaci". Mimobrněnským lékařům se kliknutím na toto tlačítko otevře výběr data, kdy má kurýr poštovní společnosti vyzvednout balíček v ordinaci.
Počty kliknutí na tyto tlačítka budeme přesně měřit a vyhodnocovat.
Vylepšená funkce "Hodnocení"
Tuto funkci jsme opravdu vymazlili 💪. Budeme chtít hodnotit jenom ty zakázky, u kterých to dává smysl. V detailu zakázky bude vždy pouze ta nejdůležitější informace - výsledek hodnocení - tak aby technik měl ihned na očích na co se má soustředit. Máme speciální hodnocení na fixní náhrady a nově i na snímatelné náhrady ✅.
Možnost úpravy ceny v detilu zakázky
Přímo v zakázce můžete upravit cenu, přidat slevu nebo příplatek a pojmenovat tuto změnu.
Nový box "Preference lékaře"
Zde budou uvedeny specifické požadavky/preference lékaře pro všechny techniky. Box bude viditelný i pro lékaře, který tak bude mít na očích svoje preference a v případě potřeby nám dá pokyn abysme preference upravili.
Parametry Exocadu
Občas se stane, že práce, které lékař rok nasazoval bez problémů, najednou nesedí. Proto jsme vytvořili funkci "Parametry Exocadu". Pokud 3x po sobě lékař ohodnotí některý parametr fixní náhrady ve funkci "Hodnocení" negativně, systém ho vyzve k úpravě parametrů exocadu. Tuto možnost bude mít lékař vždy, ne jenom po trojnásobném negativním hodnocení, ale je potřeba s tím pracovat opatrně.
Přehled zakázek
V seznamu zakázek najdete jméno pacienta, termín, stav zakázky, jména obou techniků a jejich telefonní čísla, informaci o nepřečteném komentáři a výzvu k hodnocení. Při zobrazení seznamu na mobilu lékaři techniky rovnou můžou vytočit📲 - myšleno jejich telefonní čísla 😁😁😀
Mobilní zobrazení
Velký důraz jsme kladli na mobilní zobrazení - jeho přehlednost a jednoduchost. Všem doporučuji si aplikaci dát na plochu svého mobilu. POZOR - není to klasická aplikace, kterou najdete na App Store nebo na Google. Musíte si otevřít přihlašovací stránku aplikace a podle varianty vašeho telefonu najít funkci "Uložit na plochu". Následně se naše aplikace bude na mobilu chovat jako klasická mobilní aplikace.
Odstranili jsme hlavní nevýhodu předchozí verze 3.0, kdy bylo nutné každý produkt otevírat, editovat a ukládat zvlášť v každém ceníku.
✅ Jeden centrální ceník – Není možné ho celý smazat ani duplikovat. Lze mazat či přidávat pouze jednotlivé produkty.
✅ Přehledné řazení – Produkty lze v tabulce snadno řadit a upravovat.
✅ Jednoduchá editace na jedné stránce – Veškeré nastavení všech produktů je přehledně viditelné na první pohled.
Ceník má více podstránek:
✔ Cenové a produktové skupiny zákazníků – Nastavení cen pro různé zákaznické skupiny na jednom místě s přehledným porovnáním rozdílů.
✔ Hlídání unikátnosti kódů – Aplikace automaticky zajišťuje, aby se kódy produktů neduplikovaly.
✔ Chytré nabídky produktů – Nastavte, zda se produkt zobrazí vždy, jako volitelný v dalším kroku, nebo jako související produkt (např. mezičleny, analogy, části protéz).
✔ Export ceníku pro lékaře – Každý zákazník si může stáhnout svůj individuální ceník v Excelu, přizpůsobený jeho cenové skupině.
Díky těmto vylepšením je práce s ceníkem v MyDentLab rychlá, intuitivní a přehledná.
Lékař si nově může sám zvolit, jak chce být informován o novém komentáři v detailu zakázky. Kromě stávajících notifikací v aplikaci bude mít možnost zvolit také SMS.
Pokud laboratoř povolí SMS notifikace:
✅ Notifikace v aplikaci (číslo na zvonečku) zůstanou zachovány vždy.
Navíc je graficky v seznamu zakázek výrazně označen nový komentář, aby byla komunikace ještě přehlednější a technici ani lékaři žádný komentář nepřehlédli. Viz náhledy seznamu zakázek.