MyDentLab 4.0 je vyvinuta zcela od základů na zcela jiné, moderní technologii a se zcela odlišnou logikou nastavení i vnitřního fungování. Nejde o vylepšení stávající verze.
Proto není možné jednoduše převést data a zakázky ze staré verze. Technicky vzato by to možné bylo, ale náklady na takový převod by se pohybovaly ve statisících korun, což nedává smysl a ani to není k ničemu potřeba. Všechny nápovědy jsou přehledně uvedené přímo v nastavení každé jednotlivé funkce nebo konkrétní buňky.
Převedeno bude:
Převedeno nebude:
Pro všechny nové uživatele jsem připravil vzorový ceník, který je plně propojený se skladem a skladovými produkty. Tento ceník výrazně usnadní prvotní nastavení systému – uživatel si jednoduše upraví produkty a skladové karty podle svých potřeb. Nový uživatelé následně přidají techniky a lékaře a můžou začít aplikaci okamžitě používat.
Zavedení vzorového ceníku nabízíme i stávajícím uživatelům. Doporučuji jej zejména těm, kteří dosud nemají nastavený sklad a jejich ceník není s evidencí skladu propojen (a tím nesplňuje požadavek na MDR šarže).
Ve vzorovém ceníku najdete:
Ukázky vzorového ceníku jsou dostupné na fotografiích zde na stránce dole.
Přístup do plné demo verze se vzorovým ceníkem je zde:
Před vytvořením vašeho účtu, kde najdete vše výše uvedené, potřebujeme abyste si vybrali ceník:
Chci nahrát vzorový ceník a vzorový sklad
Doporučeno pro uživatele bez skladových produktů.
Získáte plně propojený systém – ceníkové i skladové položky si kompletně upravíte a donastavíte.
Chci nahrát vlastní ceník a skladové produkty
Pokud již máte sklad i ceník propojený, doporučujeme tuto možnost. Následně ceník seřadíte, doplníte cenové a zákaznické skupiny a jejich ceny, dostupnost a přiřadíte je svým lékařům.
Dejte mi vědět, kterou variantu preferujete. Rád vám s přechodem pomůžu. Napište mi vaše rozhodnutí na sedlacek@jslab.cz nebo mi kdykoli volejte na 777 553 226 pro více informací.
Po úspěšném nasazením práce neskončí. Vytvoříme přehlednou statistiku pro lékaře, techniky a majitele laboratoře. Budeme měřit téměř vše co jde a má smysl měřit.
1. Výběr termínu převodu
Zvolíte si datum, ke kterému chcete zahájit převod do nové verze aplikace.
2. Výběr varianty nastavení ceníku
Vyberete jednu ze dvou možností, se kterou chcete začít:
3. Založení účtu v nové verzi
Vytvoříme vám přístup do vašeho nového účtu, kde najdete ceník který jste si vybrali pro jeho donastavení.
4. Vytvoření vlastních účtů v aplikacích Fakturoid, Zaslat, SMS brána
Vytvoříte si sami vlastní účty, pokud budete chtít tyto funkce používat.
5. Přechodné období pro nastavení
Po vytvoření účtu budete mít přibližně měsíc na nastavení zákaznických a cenových skupin a seznámení se s novým prostředím.
6. Aktivace nového účtu a přesměrování přístupů
Jakmile budete mít vše připraveno, domluvíme konkrétní datum a čas, kdy přesměrujeme všechny přístupy – jak techniků, tak lékařů – na váš nový účet.
7. Zadání probíhajících zakázek
Po přesměrování si budete muset ručně přidat všechny aktuální probíhající zakázky do nového účtu. Najdete je v přehledném seznamu starých zakázek, který bude dostupný i v novém rozhraní. Budete mít stále přístup do staré verze. Lékaři po tomto okamžiku už automaticky všechny další zakázky budou přidávat do nové verze. Dokončené zakázky ve verzi 3 budou v okamžiku převodu automaticky vyfakturovány idokladem. Zakázky dokončené ve verzi 4 budou fakturované pomocí aplikace fakturoid. Pokud nebudete chtít, aby lékařům přišli 2 různé faktury, vyberete si datum převodu na přelom měsíce, nebo jednoduše pacienty fakturované do i-dokladu ručně přidáte do Fakturoidu.
8. Přístup ke starému účtu
Ke starému účtu budete mít přístup ještě přibližně 1 rok, ale pouze pro náhled – účet nebude aktivní a nepůjde v něm nic editovat. Bude možné pouze stahovat soubory.
Všechny zakázky a data zůstanou ve stavu, v jakém byly v okamžiku převodu.
To, jak aplikace vypadá a jak se s ní pracuje, je pro zubní lékaře a techniky klíčové – používají ji každý den. Proto jsem se při návrhu těchto tří hlavních stránek zaměřil na každý detail s důrazem n jednoduchost, přehlednost a intuitivní ovládání. Uživatelské rozhraní detailu zakázky navazuje na stávající verzi, takže přechod do nové verze bude pro lékaře i techniky přirozený a bez komplikací. Nově je vše ještě jednodušší a přehlednější.
Nové funkce
Preference lékaře
Nový box v detailu zakázky, který bude viditelný i pro lékaře.
Admin zde může nastavit individuální požadavky konkrétního lékaře – mimo běžné Dotazníky.
Úprava CAD parametrů lékařem
Lékař má nově možnost upravit parametry pro Exocad (nebo jiný CAD software) v případech, kdy s výsledky své práce není zcela spokojen.
Zcela přepracovaná funkce Hodnocení
Našeptávání propojených položek při zadávání zakázky.
Rozšířené notifikace pro lékaře
A mnoho dalších užitečných funkcí...
Nová verze ceníku v aplikaci MyDentLab je kompletně přepracovaná pro větší přehlednost a snadnější editaci. Odstranili jsme hlavní nevýhodu předchozí verze 3.0, kdy bylo nutné každý produkt otevírat, editovat a ukládat zvlášť.
✅ Jeden centrální ceník – Není možné ho celý smazat ani duplikovat. Lze mazat či přidávat pouze jednotlivé produkty.
✅ Přehledné řazení – Produkty lze v tabulce snadno řadit a upravovat.
✅ Jednoduchá editace na jedné stránce – Veškeré nastavení všech produktů je přehledně viditelné na první pohled.
Ceník má více podstránek:
✔ Cenové a produktové skupiny zákazníků – Nastavení cen pro různé zákaznické skupiny na jednom místě s přehledným porovnáním rozdílů.
✔ Hlídání unikátnosti kódů – Aplikace automaticky zajišťuje, aby se kódy produktů neduplikovaly.
✔ Chytré nabídky produktů – Nastavte, zda se produkt zobrazí vždy, jako volitelný v dalším kroku, nebo jako související produkt (např. mezičleny, analogy, části protéz).
✔ Export ceníku pro lékaře – Každý zákazník si může stáhnout svůj individuální ceník v Excelu, přizpůsobený jeho cenové skupině.
Díky těmto vylepšením je práce s ceníkem v MyDentLab rychlá, intuitivní a přehledná.
Lékař si nově může sám zvolit, jak chce být informován o novém komentáři v detailu zakázky. Kromě stávajících notifikací v aplikaci bude mít možnost zvolit také SMS.
Pokud laboratoř povolí SMS notifikace:
✅ Notifikace v aplikaci (číslo na zvonečku) zůstanou zachovány vždy.
Navíc je graficky v seznamu zakázek výrazně označen nový komentář, aby byla komunikace ještě přehlednější a technici ani lékaři žádný komentář nepřehlédli. Viz náhledy seznamu zakázek.